torsdag 10 februari 2011

Håhåjaja..

Man skulle ju kunna hoppas att jag mådde bättre idag, men så är det ju tyvärr inte. Mår som om jag druckit en vecka i sträck och drabbats av tidernas värsta baksmälla. Det finns inte en del av min kropp som inte gör ont. Näsan är så täppt att andas inte ens är att tänka på, med resultatet att jag har konstant huvudvärk. Jag mår illa, jag är hungrig men jag klarar knappt att äta. Så flytande får duga. Doktorn skrev ut antibiotika åt mig igår, ska hämta ut den idag och börja ta så kan man ju åtminstone hoppas att läget blir lite bättre! För om inte jag blir av med den här förkylningen snart så tror jag att jag kommer att döda någon (förhoppningsvis mig själv!!)

Mer kaffe! Mer Blåbärssoppa! Mer cigg (för att dämpa hungern)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar