onsdag 9 februari 2011

I'm a bad bad blogger.

Jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga de senaste dagarna, jag är skrämmande medveten om det. Men att försöka skriva någonting vettigt när man har så hög feber att man knappt klarar att sitta upp är inte den lättaste utmaningen man kan ställas inför.
Jag har varit hos Tant Doktorn idag, de tog massa blod, de petade, klämde, lyssnade och hade sig. Nu ska jag bara vänta in svaren på allt också så kanske anledningen till att jag blir sjuk hela tiden till slut uppenbarar sig.
För det är i rättvisans namn ganska tråkigt att bli sjuk så fort man är ledig.
Jag är så himla trött på dessa eviga sjukdomsperioder att jag skulle kunna skrika.

Men nu har jag iaf varit i kontakt med en doktor, så jag har ju åtminstone försökt klura ut vad som är fel.

Nu ska jag slänga mig på soffan och vänta in reprisen av Project Runway, Misstänker att jag kommer att titta på Antikdeckarna tills dess!

*tjing tjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar