tisdag 15 februari 2011

Helt vanligt!

Äntligen på plats framför min älskade dator igen!
Det har varit en relativt lång och händelselös dag på jobbet. Åt lunch med kollegorna på Gamlegårdens Restaurang. Lövbit med klyftpotatis, väldigt gott om jag får säga det själv (och tänk det får jag)!

Efter jobbet blev det en tur till affären för att handla hem det som behövdes så det var bara att greppa Dramaten vagnen och sätta sig på bussen. Så nu har jag välfyllda skåp med massa goda OCH nyttiga saker!

Nu puttrar maten på spisen och kudden som ska sys färdigt väntar på min uppmärksamhet.

Ledsen om inläggen inte är mer spännande än så här just nu, tids nog så kommer det att komma en förklaring. Jag orkar inte gå in på det själv innan jag sitter med svaren i hand. Men tids nog ska ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar