lördag 5 februari 2011

Sova? Plz?

Just nu frågar jag mig själv vad fan jag gör uppe, för jag tittar ut och jag har insett att det regnar och det ser jäkligt kallt och jävligt ut.
Men jag vet ju varför jag är uppe, och jag vet varför jag ska smyga mig ut i det pissiga vädret.
Jag ska ju till Malmö!
Till en Kendo-cup och hejja på Herr Friberg!
Jag och resten av den Fribergska klanen (känner mig inte alls som utbölingen i högen :P) ska ner och se vad det är Herr F pysslar med som gör att han så ofta gnäller loss på fb om sina fötter, sina händer, sin rygg. Det måste ju vara något alldeles extraordinärt han pysslar med eftersom han står ut med såna plågor för det.

Så nu sitter jag med kaffe, papiljotter och lite musik igång och försöker vakna så att jag kan få tummen ur häcken och dra på mig lite mascara.
Ikväll blir det fest hos en gammal goding, förhoppningsvis är en fest med gamla vänner precis vad jag behöver just nu :)

Nej, seriöst.. Up, up and away I go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar