lördag 13 mars 2010

Hemfärd I.

Idag ska det bära av hemåt. Vi ska inte åka det snabba tåget utan vi hamnade på 5timmars turen och det är bara resan till Hässleholm...
Det ska bli väldigt skönt att komma hem, för även om Fribergarna är helt fantastiskt trevliga människor, även om deras katter är ljuvliga små varelser, och soffan skrämmande nog är relativt bra för min rygg, så ska det bli väldigt skönt att lägga sig i sin egen säng ikväll.
Om inget annat så kanske mitt öga fixar sig där hemma, för jag misstänker en smärre allergisk reaktion mot något. Såvida inte Kombon som jag delar soffa med har bestämt sig för att ge mig en käftsmäll per natt och då helt och hållet riktat in sig på vänster öga. För jag ser ut som om jag har fått en sån, en rejäl smäll alltså...
Jag kan knappt se, och det kliar satan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar