söndag 7 mars 2010

Till mamma.

Idag fyller min mamma år. Jag vill hedra henne en aning genom att inledningsvis säga att hon utan tvekan är universums bästa mamma. Min mamma är helt fantastisk. Hon är utan tvekan en av de starkaste kvinnor jag någonsin mött och hon är snygg dessutom! Min mamma är en klippa som bjuder på kaffe och kramar när man än behöver det. Min mamma ger mig pussar (Ja, trots att jag är 25 och därmed är att betrakta som vuxen!) och berättar för mig hur fin jag är. Men mamma...
Jag hade inte varit den jag är om det inte vore för dig, jag hade inte känt som jag gör om det inte vore för dig. Jag hade inte vågat älska vare sig mig själv eller någon annan om det inte vore för den kärlek du stöttar mig med. Du är en hand att hålla, någon att skratta med och någon att gråta med. Du är min mamma och du är underbar. Jag älskar dig mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar