söndag 21 februari 2010

Jag är sjuk.

Halsfluss.... My favorite! Det är svårt att prata, andas och att äta, vilket gör att detta suger. Mina absoluta favoritsysslor och jag kan knappt ägna mig åt någon av dem. Istället har jag spenderat en stor del av dagen i sängen, med glass, ingefärsté, soppa, kaffe, vanligt té och vatten. Det har varit jag, mina 4 kuddar, 2 täcken, John Mayers härliga röst och Alice i underlandet <3
Jag tog en "tupplur" tidigare idag när febern var som värst. Men det slutade bara med att jag vaknade desorienterad och letade efter personen som krupit ner till mig i sängen och klappat mig på ryggen. Sen visste jag inte riktigt var jag var, eller vem jag var heller för den delen. För hemma kunde jag ju inte vara eftersom Kombon aldrig skulle krypa ner till mig :S och då sa min logik mig att eftersom hon var den enda hemma hos mig så kunde jag ju rimligen inte vara hemma...
Visst älskar vi hallucinationer....
Nä, nu ska jag fortsätta dricka ingefärsté och konversera med Yoda!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar