torsdag 11 februari 2010

Morgontrött.

Jag kan nog ärligt säga att gå upp på morgonen är bland det värsta som finns, jag är helt klart ingen morgonmänniska. Hade jag fått bestämma så hade jag varit vaken på nätterna och sovit bort stora delar av mina dagar eftersom jag tänker mycket klarare klockan 3 på natten än vad jag gör 15.00. Så här dags på morgonen känner jag mig bara som en zombie *Brains* som eftersöker just lite sådana, för ärligt talat kan jag säga att det känns inte som om jag har några brains just nu....
Det hade varit lättare att vara en morgonmänniska om jag bara hade fått somna som jag ska på kvällarna men det är så förbaskat svårt att göra. Jag vrider och vänder, och vaknar, somnar och vaknar igen. Jag dricker thé, jag har provat varm mjölk, jag har provat ett kallt rum, och jag har provat ett varmt rum. Jag har till och med flyttat rundor min säng för att hitta det absoluta bästa stället att sova på. Men utan nämnvärda resultat...
Så nu ska jag gnälla färdigt om hur förbaskat trött jag är och ta på mig skorna och faktiskt gå till jobbet med ett leende!!

Ps. Idag ska jag faktiskt få göra något jag inte gjort på väldigt länge, Någon jag känner ska få en väldigt fin överraskning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar