tisdag 10 augusti 2010

Bär här, bär där, bär everywär??

Dag 1 i Karlskrona.. Fantastiskt! Mysigt! Underbart! Jag landar när jag är här, tar ett djupt andetag.. Andetaget innan man dyker ner i djupet. Fast det enda djup jag dyker ner i här, är ett djup av kvinnlig vänskap. Dessa kvinnor! Ack dessa kvinnor! De är helt otroliga! Deras sällskap i mörkret när man vandrar ut i skogen och plockar blåbär helt spontant med lite för mycket rödvin i systemet är precis vad som behövdes för att min semester faktiskt skulle kännas som semester! Underbart!

Jag tror inte att dessa kvinnor fattar vad det är de ger mig egentligen! Utan dem hade jag inte stått här... Utan dem hade jag inte fått ramla in i en skog tjutandes om fästingar i halvmörker. Jag hade inte fått planera en minikräftskiva..

Ack dessa kvinnor!! Alla dessa kvinnor som är så viktiga i mitt liv.. Mamma, mostrar, mormor, farmor, vänner.. *suck*

Nåväl... Nu ska jag pallra min fulla rumpa ut på en altan, tända en cigg och dricka upp resten av mitt rödvin. Imorgon ska jag upp tidigt och rycka upp en rabatt innan jag springer till skogs igen..

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar