tisdag 10 augusti 2010

Det bär av.

Idag rymmer jag från stadens oväsen. Jag flyr ut till lantluft, målarduk och flickornas sällskap. Det ska bli så skönt att komma iväg ett tag och bara andas ut och samla in ny kraft. Så från och med idag och några dagar framåt så ska jag vakna till fågelsång, kor och salta stänk. Och det ska bli absolut fantastiskt! Jag måste ju dessutom passa på att gosa lite med Fru D innan hon rymmer till "far-far-away"! Tänk hon kom in, hon fixade det hela precis som jag trodde, och om jag känner denna kvinna rätt så kommer hon dessutom att fixa det hela med bravur... Hon kommer utan betänke tid bli den mestaste, bästaste och snyggaste begravningsentreprenören någonsin!! Said it! det här fixar sig tjejen! Vi finns och håller dig om ryggen!

Nu.. Nu rymmer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar