måndag 23 augusti 2010

Jobba!?

Jaha.. då var det dags igen. Tess ska gå och jobba! Jag ska faktiskt gå iväg och göra något nyttigt idag, bara det att lämna huset ett par timmar känns som en enorm sak. Under min semester har det funnits hela dagar som jag i stort sett inte lämnat lägenheten, och detta bara för att jag har velat det. Det har varit så skönt att stänga in sig och låtsas som om omvärlden inte existerar. Men nu är det färdigt med sånt! Idag bär det av på jobb enda fram till klockan; 16.00. Jag kommer att vara slut, färdig, fullkomligt utpumpad... men det är det faktiskt värt.

Så idag har jag klivit ur sängen 06.00 och satt igång med super-stora-projektet (Varning för I-landsproblem!!!) ... att få min lugg platt! Jag var och klippte mig i torsdags och allt blev superfint, superplatt och supershiny.. Nu... tja om jag säger att Kristina Lugn har en blond kusin så förstår ni nog vad jag menar. När jag vaknar på morgonen så är det absolut inte vackert och hur jag än gör verkar inte luggen vara jämn, vilket är konbstigt. För jag svär på att den var jämn när jag lämnade Studio Pink! De är f ö bra, riktigt duktiga frisörer så länge man är specifik i vad man vill ha. :) Jag fick i alla fall min stora tunga lugg (som jag älskar!) sen att denna lugg dagen till ära står ut från mitt huvud som en typ solfjäder det är ju en helt annan sak, det är ju knappast deras fel.

Nåväl... mer kaffe!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar