tisdag 31 augusti 2010

Såå tröött!

Känns som om jag bär all världens trötthet på mina axlar. Har knappt fått 4 sammanhängande timmar sömn och jag som precis börjat lära mig sova. Det tog 4 veckors semester för att jag skulle komma till en punkt då jag inte somnade sent och vaknade tidigt. 4 veckors strid för att kunna sova..
Och inatt låg jag och lyssnade på intet och bara väntade och inget hände, ingen sömn, ingen lugn känsla i magen. Varje gång jag försökte så blev jag klarvaken.
Klarvaken!
Som om jag nyss sovit i 100 år.. Hur fasiken kan man vara klarvaken kl. 2 på natten när man varit uppe sen 7 på morgonen?

Nu känns det som om jag inte sovit på 1000 år. Min kropp är tung, mina ögon värker och jag är så snurrig i huvudet.
Jag skulle kunna sitta och somna med kaffet i hand rakt upp och ner men nej. Det får jag inte göra. Kan inte skapa problem på jobbet redan. Måste hitta lösning på problemet, annars är jag körd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar