lördag 14 augusti 2010

Trött, fnissig och hungrig.

Igår landade jag i K-stad igen, efter massa trevliga dagar i K-krona. Jag hann inte mer än hem förrän planer inför kvällen organiserades upp, så med packningen från blekingeresan på armen bar det av till Domus, Systemet och massa klädaffärer! Allt för att göra sig redo för kvällen :)
Väl färdigshoppad var det till att hoppa på en buss hem och kasta sig i en dusch samtidigt som man planerade kläder, mat och dricka. Gulliga Frk. Dreadhead dök upp vid 20.00 ungefär och sen var galenskapen igång. Att tre flickor kan föra så mycket oväsen! Helt otroligt! Det bestämdes ganska snabbt att det skulle dansas så stegen styrdes mot Bånken! Lätt det bästa stället att dansa på i K-stad! och ärligt talat måste jag säga att stället var fullkomligt smockat med söta pojkar! Var gömmer de sig i vanliga fall?? Där var speciellt en lång, snygg, mörkhårig mansbit som fångade mina ögon och eftersom jag är lite lätt feg av naturen så bad jag flickorna ge mig en bra motivering till att gå fram så jag sa; Hur mycket får jag om jag pussar en fullkomlig främling på kinden?? Frk. Dreadhead erbjöd 50 kronor (omvandlades senare till en gratis fika) och kombon erbjöd sig att köpa min älskade kofta till mig. Sagt och gjort! Jag stegade fram (alkoholkurage ftw) och knackade killen på axeln, frågade om han var singel och det var han ju så han fick en puss på kinden.. och kan man tänka sig hans kind var mjuk och han luktade gott :)
Jag ångrar bara att jag inte frågade vad han hette :S
Så om någon får höra talas om en killkompis som fredagen den 13 augusti fick en spontan puss av en onykter lång kvinna i röda klackar på Bånken i Kristianstad... snälla meddela mig om killens namn, för han var seriöst söt och precis min typ!!

Anyway, efter allt det jag drack igår så trodde jag faktiskt att jag skulle må som ett as idag.. men tänk, jag är faktiskt relativt pigg.. Har till och med varit och handlat så att jag har lite mumsiga saker att tugga på..
Nu ska jag sätta igång kaffe, hugga min chipspåse (Mmmmm....*synda*) och kolla på Snatch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar