fredag 11 mars 2011

60-talet går igen.

Jag kände för att vara en aning udda idag, så idag sportar jag 60-talet med tuperat hår, tjock eyeliner, korta byxor och ballerina-skor.
Det kändes som rätt stil i solskenet.
Om en liten stund ska jag in och möta Ankan för en länge efterlängtad återförening. Vi har inte träffats så mycket på sistone, och jag har saknat henne.
Vi tänkte gå en runda på second handen  och se om vi kan finna några fynd. Man kan ju aldrig veta, det kan ju dyka upp något som bara utlöser de största ha-begären man någonsin känt.
Om ärligheten ska fram så är det ofta kläder på second hand utlöser det hos mig.
Men jag har inget dåligt samvete för min enorma klädkonsumtion eftersom alla plaggen bara kostar 10 kronor och pengarna går till något bra!
Så då känns det helt ok att vara en shopaholic.

Nej om man skulle dunka i sig en skvätt kaffe till och sen bege sig. Jag måste ju hitta hem i vettig tid eftersom jag har en disk från helvetet som väntar och ett kvällspass på jobbet.

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar