måndag 14 mars 2011

När nerverna är utanpå.

Idag är mina nerver på utsidan av min kropp, löper som små band över mitt skinn.
Jag är riktigt jävla nervös just nu.

Sist jag var sjuk så upptäckte min läkare att en del av mina prover inte såg helt hundra ut, och det var just de proverna som relaterar till det där med njurfunktion.
Och har det någonsin funnits prov jag inte vill faila på så är det just de proverna.

Förra veckan var jag och tog alla mina prover igen och idag ska jag befinna mig på RoDeOn klockan 13.00 för att få höra hur det står till.
Och nu är jag sjukt nervös.
När jag fick tiden tänkte jag att det kunde vara bra om jag hade något att göra innan så att jag inte kröp ur mitt eget skinn, så jag skrev upp mig att jobba på diakoniforum..
Det ångrar jag just nu kan jag säga.
Efter förra måndagens fiasko så är jag inte speciellt sugen på att jobba med samma människor precis innan jag ska till sjukhuset.

Men jag får stå mitt kast och bita i det sura äpplet så nu ska sminket på och min röv ska forslas till närmsta hållplats för den kollektiva transporten till stan.

Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Allt kommer gå bra. Personalen pa rodeon e helt underbara.
    Tänker på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! <3
    Och ja, perosnalen där är helt fantastiska :)

    SvaraRadera