torsdag 10 mars 2011

Ärligt.. Vi måste sluta träffas såhär..

Det är alltid spännande att vara jag när sömnen kickar in, jag vet aldrig vad som väntar på andra sidan av den ridån.
I natt drömde jag att jag var uppe i Norrland och vinterbadade, naken.
Det var jättevackert där.
Alla i min familj var med, för vi skulle fira att min mormor som var statsminister i Sverige fyllde år.

Och här kommer den värsta twisten i historien..
Jag hade en lång smal blondin med mig..
C.
Samma C som är sambo med E.
Vi badade nakna i havet och drack öl.
Nakna.
Fast han fuskade, han hade mössan på och på något sätt så blev den aldrig blöt.
Sen började två små muskulösa män med eyeliner ragga på oss.

Där ringde min klocka och väckte mig, som tur är för jag hade nog inte velat veta hur den drömmen hade slutat annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar