tisdag 15 mars 2011

Kan tro't.

Kan ni tro det!
Jag var hos farbror doktorn igår, och mina njurvärden ser bra ut igen. Det var bara en tillfällig svacka, och nu är de tillbaka på topp igen.
Jag har rent av perfekta värden.
Japp.
You heard me..
Perfekta!
Jag fick lite tips och råd på vägen dock;
1. Sluta röka.
2. Hålla koll på mitt blodtryck (trots att det såg bra ut).
3. Motionera mer.

Nu återstår det bara att klura ut varför jag är så trött..
Jag är sjukt trött i kroppen, oavsett vad jag äter, hur jag sover och hur jag motionerar så är jag trött.
Trött. Trött. Trött.

Jag försöker vara sprudlande glad och pigg men stundvis är det inte speciellt lätt.
Men men..
Det ska nog bli ordning på mig med i i slutändan.

Nu ska jag dra på mig lite kläder och skynda till stan för att möta upp kombon och springa på second hand :)

In the famous words av en hädangången vårdtagare;
Ha det bättre!

2 kommentarer:

  1. hej!
    farbror doktorn kanske kollade dina blodvärden också när han ändå höll på, men om han inte gjorde det kan det vara så att du har brist på B12. det blir man väldigt trött av och man tappar all ork i kroppen. hoppas du får bukt med det snart i alla fall, vad det än är!

    kram

    SvaraRadera
  2. :)
    Jag fick hem ett brev igår med ytterligare lappar med prover som ska tas, och B12 är en av dem som han hade kryssat i! :D
    Så Du och farbror doktorn tänker lika :)
    <3

    SvaraRadera