fredag 4 mars 2011

Fredagsmummel.

Jahaja.. Då var det fredag igen..
Dagarna bara rusar fram och inte fasiken verkar de bli något varmare.
Det är ju Mars nu, nu tycker jag faktiskt att våren borde känna sig manad till att visa sig.
För jag är trött på varma kläder, tjocka halsdukar och raggsockar.
Jag vill ha trenchcoat, kjol och ballerinaskor.
Solglasögon och inga vantar.
*suck*

"I have a dream"
jag är dock ganska säker på att Martin Luther King inte menade våren när han sa det.
Men det gör jag!

Jag var på diakoni-forum och jobbade igår. På secondhanden faktiskt.
Så nu kan jag kassan, jag kan rutinerna och jag stormtrivs.
Jag fick spendera hela dagen med att prata med "kollegor", kunder OCH jag fick pilla med kläder hela dagen! Bästa dagen på väldigt länge + att en av mina kollegor där drog med mig till hennes mans jobb så min officiella arbetsdag avslutades med (hör och häpna) en arbetsintervju!

Efter det träffade jag på Ankan och lillpojken vilket självklart betyder kafferep!

Sen hem, mat och stickning hela kvällen..
En bra dag helt enkelt!
Nu ska jag jobba (först ska ansiktet på :P), hela helgen, och det mesta av nästa vecka..
Massa jobb helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar