onsdag 9 mars 2011

Galen. Jag är galen.

Sweet Jesus have mercy on my undying soul.

Min hjärna håller på att spåra ut totalt nu.
Nu är galenskapen på ingång på riktigt.

Jag drömde om E inatt. Jag drömde även om hans sambo C.
De hade gift sig, båda hade rosa frack. Fast E's hade släp med massa blommor och fjärilar på.
När de väl hade gift sig så flyttade de in här..
De sov i min säng, trots att jag var där.
De låg på varsin sida av mig och hade konversationer över mig, använde mig som kudde.
Båda två.
Låt mig tillägga att jag aldrig haft några fantasier om att dela säng med de 2, speciellt inte eftersom båda hade gammaldags "sexiga" nattlinnen på sig och såna där fluffiga morgontofflor som man ser på tv ibland.
Fast C hade tappat bort sin ena toffla så han knyckte mina rosa kanin-tofflor istället.
E gjorde kaffe varje dag och pussade C innan han gick till jobbet.
Min kära kombo såg mest livrädd ut, som om hon inte fattade vad som hänt.
Vero och hennes påg hade flyttat in i lägenheten intill och pojkarna samlades för att prata tv-spel ibland samtidigt som de drack öl och la ansiktsmask.

Förstår ni varför jag tror att jag håller på att förlora förståndet?
Nu ska jag gå och jobba och jag hoppas innerligt att jag inte stöter ihop med E, för jag kommer nog att bryta ihop i någon sorts hysteriskt gapskratt och kissa på mig.

I bid You all a good day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar