onsdag 23 mars 2011

Dagens kryptiska.

Jag sitter såhär på morgonkvisten och försöker planera in mitt liv, för det finns saker som måste in i min vardag men som jag finner föga utrymme för.
Jag skulle vilja börja träna.
Det skulle vara trevligt att lyckas peta in lite utekvällar.
Jag måste finna tid till en av mina hitte-på, för att se om det fungerar.
Det känns som om jag har tusen saker att göra, men på ett bra sätt.
Som om jag äntligen har en sysselsättningsgrad som matchar min tankeverksamhet.
Bra liksom.
Idag bär det som vanligast av till Diakoniforum och smörgåsfixning.
Det är sjukt jäkla kul att vara där, oftast kul människor att prata med och så får man känna att man gör någon nytta.
Det ger mig dessutom möjlighet att begrunda en av mina galna ideér, en idé som om den fungerar kan vara en ganska stor grej för lilla mig.

Ohwell..
Dags att dra ut i krig, jag ska beträda den ockuperade marken!
Jag ska bege mig in till stan med samma buss som alla gymnasie-eleverna!!
Om jag överlever så ska jag söka jobb som krigskorrespondent i Libyen!

Tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar