lördag 12 mars 2011

Nu är det konstaterat!

Karma's a bitch..
Eller så hatar min telefon mig av någon anledning.
Igår kväll tänkte jag att jag skulle låta mig själv sova en liten stund extra.
Jag tänkte, jag skippar sminket och sover den stunden extra imorgon bitti så kanske det inte blir lika plågsamt att masa sitt arsle ur sängen...
Jag kunde inte haft mer fel...
Jag släpade mig ur sängen när klockan ringde 06.15, kämpade mig ut i köket, slängde igång kaffebryggaren..
jag drog igång datorn och tänkte att jag kollar mail etc innan jobbet, då tittar jag på klockan. 05.00..
05.00....
Det kan inte stämma tänkte jag...
så jag kollar med fröken ur, jag kollar diverse sidor på nätet, jag ringer min yrvakna mamma och frågar: "Vad är klockan?"
Mycket riktigt.. Klockan var 05.00, eller för att vara ärlig, vid det laget var den snarare 05.55..

Jag har med andra ord gått upp mitt i natten, och det har dessutom tagit mig en hel jäkla timme att klura ut att det är det jag gjort..
En hel jäkla timme bara för att få reda på vad en klocka egentligen var, för när jag tittade på Fröken Ur så misstrodde jag hela internet..

Sinnesjukt..

Just nu känner jag mig något lurad på konfekten..
Jag ville sova en kvart extra men gick istället upp 1½ timme tidigare?
Det mina vänner är inte rättvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar