måndag 28 mars 2011

Men Åhhh...

Jag har sovit som en kratta i natt.
Fruktansvärt, verkligen fruktansvärt.
Har vaknat ungefär en gång i timmen, har sparkat täcken och kuddar ur sängen och varit tvungen att lomma upp så jag inte skulle frysa ihjäl.
Vid 6 gav jag upp.
Kunde lika gärna ligga vaken och sen smyga mig upp och göra lite kaffe.
(jag är uppe nu men kaffe har jag fortfarande inte kommit igång med)

Det är ganska sjukt hur enkelt min hjärna påverkas, jag vet ju varför jag sovit så dåligt.
Så fort mina drömmar är av det verkliga slaget så sover jag fruktansvärt illa.
Men det blir till att bita ihop och stå ut.

Idag ska jag ner till Vdc och lämna nästa omgång med prover, så vi får se om det hittas något den här gången eller om de fortfarande förklarar tröttheten med en depression som jag f ö inte har.

Jag kanske uppdaterar mer senare, tata!

1 kommentar:

  1. Har du och min man haft samma natt? Han vaknade imorse och sa att han sovit som en kratta :)

    Själv har man sovit jättebra! :) Bara för att göra saken värre ;)

    SvaraRadera