torsdag 17 mars 2011

Fullt upp!

Jag har busy days framför mig.
Väldigt busy.
Förmiddagen idag spenderas på diakoni-forum, kvällen på jobbet och imorgon bitti är jag tillbaka på diakoniforum.
Imorgon kväll ska jag ha pyjamas-party med Lilla Syster Dyster, troligen ska vi baka kakor och pyssla hela kvällen. Sen ska hon till och med sova här!
Jag tänkte att hon får ta min säng så tar jag madrassen, för troligen så vill hon sova innan jag vill det så då är det bäst att hon ligger tryggt nerstoppad!
Det ska bli jätteroligt att ha syster här, trots att det är så många år mellan oss så vill jag att vi ska ha en bra relation, det är ju ändå den enda syster jag har.

Tänkte att jag skulle försöka övertyga Ankan om att middag och ett glas rött är en bra idé lördag kväll, tänkte att hon kan ta med vinet så kirrar jag maten!
Det låter väl inte som en helt oäven idé tycker jag?

Nej om man skulle ta sig i kragen och göra något vettigt, som att sminka sig, tupera klart håret och faktiskt bli redo för dagen?!

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar