tisdag 15 juni 2010

Ibland är det hektiskt.

Igår var hela min dag fullsmockad, det dröslade in folk vid halv nio på morgonen och huset var inte tomt förrän vid halv elva på kvällen. Så gissa om jag var trött i huvudet och fötterna för den delen. Anledningen till att huset var så fullt? Jag och Frk. Vero gjorde vårt första försök till rastaflätor på någon annan. Det gick bra men my god, det är ruggigt tidskrävande. Vi tog inte många pauser, och de blev sannerligen inte långa. Men jag tror att med lite övning kommer vi att bli riktiga essen på att göra flätor, vi samarbetar duktigt om inget annat. :)

Idag, idag är jag trött. Jag har precis kommit upp ur sängen, stapplat ut i köket och dragit igång kaffebryggaren. Jag ska göra ett tappert försök att vakna, trots att vädret inte inbjuder till pigghet direkt. Jag sitter och funderar ihop dagens planer och jag tror att det börjar likna något. Jag är bara inte säker på om jag ska laga köttgryta eller om jag ska äta Sushi.
För Sushi är fantastiskt gott!!

Nej, nu ska jag ha kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar