söndag 20 juni 2010

Nattens raljerier! (sentimentalitet ftw)

Jag sitter just nu och lyssnar på mina vänner som sjunger för full hals ute i vardagsrummet, till Lady Gaga av alla låtar! Huset är belamrat av sovplatser och min natt ska spenderas med 3 flickor (mig inräknat) i en säng. Soffan är bokad, madrasserna är fulla och CG ska sova på köksgolvet. Vi har lovat att rulla in honom i köksmattan :) precis som han ville...

Kvällen har varit helt fantastisk. Det var länge sen vi var samlade så här, det var alldeles för länge sen jag kunde krama mina vänner. Det var år sen jag sist dansade med främling (Bugg dessutom, Mannen kunde dansa!), min balans höll inte för det men skratten ekade över tomheten kring husen. Och jag måste erkänna att främlingen luktade gott och hade en av världens härligaste dialekter :)

Jordgubbsvinet flyter fortfarande i mina ådror, men det är inte vinet som värmer just nu. Det är närheten och skratten jag delat med alla här ikväll :)

En kväll som kommer att ta en evighet att glömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar