fredag 31 december 2010

Gode Gud!

Om du finns... Gör mig den stora äran av att bevisa detta genom att (jag tänker göra det enkelt för dig och ge dig några alternativ):
1. Avlägsna mitt huvud från min kropp.
2. Avlägsna fenomenet förkylning och snor från världskartan (SE! Till och med ett osjälviskt alternativ).
3.Göra mig frisk (kanske kan du ta bort något kilo och min dubbelhaka också?? Om du avser att avlägsna dessa saker åt mig är alternativ 1 och något du kan ta under avvägning då det också har samma effekt.).
4. Du kan ju även välja alternativet Död. Men snälla.. Gör det snabbt då, för den här långsamma kvävnings-grejen du gör just nu.. Funkar helt enkelt inte för mig.
5. Du kan ju även ta under beaktande tanken på att skicka min förkylning till någon som förtjänar den bättre (återigen ett osjälviskt alternativ, jag verkligen älskar att dela med mig!!) Reinfeldt, Herr Mangs och laserturken ser inte ut som om de fått tillräckligt med julklappar i år.. De kan få en av mig, och det är ju lite snällt. För den här presenten varar ju dessutom ganska länge!

Om inget av alternativen faller dig i smaken, så tycker jag att du är dum. Så det så!
Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar