lördag 25 december 2010

*Urgh*

Ja.. Då har det varit julafton också, min spenderades med Ankan och Kombon. Vi tittade på Kalle Anka, och jag satt med stjärnor i ögonen som alltid när tomtens verkstad kommer igång.
Och jag gillade den nya filmen "Tangled". Den verkar helt klart sevärd, den verkar till och med ganska rolig.
Efter Kalle så blev det dags för mat.. Massor av mat.. och tänk efter det.. Lite mer mat. Och godis. Och pepparkakor. Och annat smått och gott, alltihop vackert uppätet med flertalet glas med rött vin. Och mer rött vin.

Vid 20.00 var vi ganska fulla och glada, då tittade Mams + sällskap förbi och sa hej och gjorde oss sällskap en stund.

Vid 22.26 tog jag, ankan och kombon bussen in till stan där vi slog klackarna i taket, och dansade tills vi knappt kunde stå upp. Jag har aldrig varit ute på julafton innan, men det var sannerligen en upplevelse. Jag har dansat med 30plussare, flörtat med 20-åringar och druckit shots med 40plussare.

Så jag känner att det var ett bra avslut på en heldag.

Alla snackar om att man ska ha en vit jul för barnens skull, well.. min jul var röd, och tänk! Inte fasiken ringde jag på hos grannarna och trackade deras barn för det!

God fortsättning!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig julafton du fick, helt rätt, njut av livet! Kram Marie (storasyster till Roger)

    SvaraRadera