tisdag 7 december 2010

Skum dröm.

Jag drömde så verkligt i natt, helt sjukt! Jag drömde att det låg någon bredvid mig, denne någon låg med sin hand på min mage och vilade hakan mot min hjässa. Det kändes så riktigt i drömmen att när jag vaknade blev jag ruggigt förvirrad över att jag var ensam i sängen. För jag trodde ju att det var någon där.. Jag låg kvar en stund och klappade min mage bara för att kolla om den fortfarande var som vanligt. I drömmen var inte min mage som vanligt förstår ni, jag var gravid i min dröm.. Jag hade fått en ordentlig bula på mage, som mitt sällskap låg och klappade. Ruggigt skumt! Så dagens första känslor är förvirring, besvikelse och lättnad.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, dra på mig lite kläder och försöka låta bli att frysa, eftersom jag måste gå och jobba idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar