torsdag 27 januari 2011

Ingen ro i min trötta lekamen.

Kom i säng ganska tidigt igår, med resultatet att jag sovit som en kratta hela natten.
Vaknade vid 2, vid 4, vid 05.20. Bara för att bli väckt av min klocka 25 minuter senare.
Jag har slagits, kastat kuddar ur sängen, hämtat mina täcken på golvet 2 gånger, vridit, vänt, vridit lite till.
Haft skumma läskiga drömmar (som jag inte kommer ihåg något mer ur än själva känslan av "strange" och "weird"!).
Nu är jag uppe, ska jobba om en stund.
Dock så känner jag mig inte det minsta utvilad. Snarare tvärtom. Jag känner mig helt utmattad och har en värk molande i kroppen.
Den kan dock vara relaterad till de plötsliga nerkylningarna och den enorma aktiviteten jag utsatt min kropp för under natten :P

Nej, om man skulle se om det där med smink är min grej idag. Känner att jag vill måla på mig stridsmasken och bege mig ut i världen vrålande! Till attack! :P

Ha det bättre gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar