fredag 29 oktober 2010

Dessa våldsamma människor.

Det är alltid intressant att ha en andra person i sin säng, för alla är så olika när de sover. Jag har sovit bredvid vänner som ligger helt still där man inte ens hör att de andas. Jag har sovit bredvid människor som snarkar jättehögt, människor som rullar runt, som knuffas och har sig. Själv ligger jag oftast ganska still, men.. Jag snarkar däremot.. Ibland snarkar jag till och med innan jag ens har somnat ordentligt.

Jag har däremot aldrig förr sovit bredvid någon som skulle kunna inleda en karriär som proffswrestlare/ harlequininspiratör. En väldigt intressant person att sova bredvid. Ena sekunden får man söta pussar på pannan och ett kläm på rumpan, för att i nästa sekund få 2 knän i ryggen som skickar en rakt in i betongväggen min säng står vid.
Min panna och min bröstkorg är ganska ömma idag..
Fast..
Det är utan tvekan värt det.

1 kommentar: