söndag 24 oktober 2010

Jag skäms en aning.

Jag är officiellt pinsam..
Jag sitter faktiskt och skäms lite.

Tess + Alkohol + Mobiltelefon = Någon form av katastrof.
Jag borde inte vara tillåten att ha en mobiltelefon när jag går ut, inte i vissa personers sällskap.

Frk. Vero.. Varför uppmuntrar du min galenskap på fyllan?
När jag har druckit så är steget mellan det jag tänker och det jag gör så jäkla litet. Istället för att vara mitt vanliga fundersamma, blyga och tafatta jag så har jag helt plötsligt ingen hejd på vad som kommer ur min mun och mina fingrar.
Och det brukar bli pinsamt.

Och nu har jag varit i farten igen.
Förlåt E.
Vissa tankar borde jag hålla för mig själv, men censuren fungerade inte den här gången.

Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar