tisdag 26 oktober 2010

Om jag offrar höger fot??

Just nu skulle jag ge min högra fot OCH min vänstra arm för att få delar av gårdagen ogjord..
Kan inte skaka av mig känslan av att något jag gjorde var ett väldigt dumt drag, och idag är det enda jag vill utbrista; "Hur fan tänkte jag där?" och "Hur får jag det ogjort?"

Jag vet att man ska älska sina nära och kära, och det gör jag.. Men.. (ett stort men!) Mina nära och kära är.. *hrm* speciella. De är riktiga original, de är sannerligen one-of-a-kind people. Och nu har jag på eget ansvar inbjudit ytterligare en till att uppleva det speciella med Klanen M.

Varför??

Lillebrors ord; Klanen M.. som dokusåpa fast på riktigt...
Ärligt talat så kan man bli lite rädd när de sätter igång, och ändå bjöd jag med E.
Hur fan tänkte jag där??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar