söndag 17 oktober 2010

Rensning.

Adam Heldring – Needed To Break Down

Egentligen är mitt huvud ganska tomt idag, det har varit så mycket som kommit och gått. Så många funderingar om mig själv som plockats ut och stuvats om. Igår fick jag omvärdera mig själv, och vad jag tror om mig själv. Jag har varit så fast i vad jag trodde var mina egna åsikter att jag tydligen fullkomligt missat att jag förändrats. Idag är det så uppenbart att jag förändrats, saker som för ett år sedan hade skickat in mig i någon sorts panik visade sig vara något jag kan ta med större lugn än jag anat.
Allt jag funderade på sattes dessutom i perspektiv idag, det jag hade i huvudet var inte så viktigt. Jag tänker inte gå in på några detaljer, men de som ska veta vet. Och just de personerna ska veta att jag tänker på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar