lördag 16 oktober 2010

Spontan blandning.

Jag har historier i mitt huvud, tankar och anekdoter som formar varje steg jag tar. Historier som jag inte kan berätta, historier som förklarar allt. Tankar som ibland kan få mig att vilja gråta, saker som format mig, som byggt mig, som raserat mig flera gånger om. Nackdelen med att ha varit vild är att spåren sitter kvar, bleka men ändå där. Det har gjort mig hårdare och känsligare, jag kan ta allt så hårt samtidigt som jag försöker vara tuff.

Plan Three – Brush It Off

Nä, jag löser detta. Jag gör som jag alltid gör, målar en tavla, skriver en stund, tänker bort det. Filosoferar det i småbitar som omöjligen kan klistras ihop till en väsentlig tanke igen.

Nu ska jag gå och baka chokladkaka och tänka på annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar