onsdag 13 oktober 2010

Relativt nyvaken.

Jag har nästan precis kommit ur sängen, jag har duschat, sminkat mig och slagit mig till ro framför min älskade dator och hade förhoppningen att något storslaget och insiktsfullt skulle komma ur mina fingrar helt spontant. Men uppenbarligen fungerar inte världen så just idag, min hjärna är tom, min skrivarsida har lite tvärt tagit ut en sen semester. Allt jag vill göra just nu är allt som jag inte klarar av, eller som är fysiskt omöjligt. Jag skulle vilja skriva något djupt som skulle få människor att inse att livet är för kort för att slösas bort på feghet, men även jag inser att jag fullt ut är helt fel person till att skriva ett sådant inlägg. Spontanitet är inte en av de saker jag lider av, jag tycker om att ruta in mitt liv, jag tycker om struktur. Ordning i mitt kreativa kaos, inte heller är jag rätt person att uppmuntra till mod. Då jag inte besitter mycket av det heller, så hela blogginlägget var ju dödsdömt redan från början.
Jag skulle kunna försöka att uppmuntra er till att köra med raka puckar och överdriven ärlighet idag, men det är så sällan fullkomligt ärlighet är bra så avstå gärna. För i slutändan kommer ni att såra någon, kan vara någon ni verkligen tycker om eller så kanske ni sårar er själva.

Så dagens slutkläm blir; Var er själva oavsett hurdana ni är. (Men om du är riktigt ruskigt bitter, kan du iaf vara det en liten bit ifrån mig?? Det blir så himla störigt i längden!)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar