fredag 15 oktober 2010

Konstigaste drömmarna på länge!

Jag drömde massa konstigheter i natt. Jag drömde bland annat att Underbara Clara hade läst min blogg och lämnat en lång kommentar om livets förgänglighet. Jag minns att jag studsade upp och ner i skär lycka över att denna förebild faktiskt hade tagit sig tid att ge mig en kommentar. Ibland är livet bra lustigt. Jag drömde även att Herr Friberg tog med sig E på en lång åktur och hotade honom lite snällt så att han skulle uppföra sig. Det vara bara det att de var klädda som tweedle-dee och tweedle-dum från Alice in Wonderland. Jag kan vidare tillägga att ingen av dem var en vacker syn i randiga byxor och gubbmagar. Det var helt enkelt inte klädsamt.

Idag var det inte lätt att komma ur sängen, jag försökte snooza bort min klocka men upptäckte att snooze på min klocka bara innebär 1 minuts fördröjning innan den börjar lägga av helvetesvrål igen. Jag kom vandrande likt en zombie ut till köket och upptäcker till min förtjusning att Kombon gjort kaffe. Jag älskar den kvinnan! Vidare in i badrummet eftersom jag kom på att jag glömde tvätta av krigsmålningen från igår. Jag insåg ganska snabbt att sminket från igår såg helt ok ut, och spenderade ungefär 5 minuter med att rätta till det.
Mer kaffe is the plan!

Nu ska jag snart gå till jobbet och börja varva igång inför en lång helg, men det ska gå. Det måste gå. Och vet ni vad? Det kommer att gå, Bra dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar