onsdag 13 oktober 2010

Snart tid för jobb.

Jag väntar på att tiden ska gå så att jag kan vandra bort till mitt jobb, så jag kan få mitt möte avklarat, så jag kan jobba färdigt och komma hem. jag fördriver min tid med att skicka en tanke till min kära Lilla Syster Dyster som idag är på sitt livs första begravning. Hennes farmors bror dog samma dag som hon fyllde 11. Så just nu är hon på begravning, och tydligen hade hon insinuerat att där borde finnas ballonger. Och det kan jag ju bara hålla med om, det borde verkligen finnas ballonger på begravningar. Det vill jag ha på min begravning, massa färgglada ballonger i rött, orange, rosa och lila. Och när allt är färdigt så släpp ballongerna tillsammans med sorgen. Se det som en hyllning till mig och mitt liv som varit snarare än att sörja att det tog slut, skratta åt det vi faktiskt fick ihop. Tro inte att jag är en dysterkvist, men det har varit mycket död på sistone. När människor dör så börjar man tänka, och jag har kommit fram till att jag vill ha ballonger!

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag låter som en bra idé! Ballonger is the shit!

    SvaraRadera
  2. Fru D; Jag ska ha rosa glitter i mina ballonger! så att även om jag är borta så kommer jag att släppa lite glitter över världen! :D

    SvaraRadera