fredag 8 oktober 2010

Nerver.

Jag insåg precis att jag är lite mer nervös än jag trodde att jag var, fast på ett bra sätt. Hur man nu kan vara nervös på ett bra sätt. Men det är jag i alla fall. Jag tror dock att det kommer att gå bra, jag hoppas det. Här är städat och ordentligt, och jag har massa godis hemma så vad kan gå fel liksom? Om det skulle visa sig vara en absolut hemsk idé så får jag ju helt enkelt spöa honom fatalt på tvspel och äta massa godis. :D

Imorgon kommer Herr & Fru D ner och hälsar på, och det vankas eventuellt fest hos en kompis. Får se hur jag mår efter ikväll, men jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte är lite sugen. Det var så länge sen man var där och flippade ur.

Men en dag i taget, först och främst så ska jag försöka se till att överleva kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar