torsdag 14 oktober 2010

Ledig dag.

Idag är jag ledig så jag tänkte att tiden skulle nyttjas på bästa möjliga vis, först och främst så tog jag mig friheten att sova tills klockan var närmre 10. Det var lätt ordnat eftersom det inte var någon som väckte mig med ett sms klockan 6 på morgonen :P

Om en stund kommer Ankan och hennes son hit, jag har massa ägg och massa äpplen som måste användas. Så vi ska baka muffins till ett helt kompani. På det viset så kan jag och mamma snacka goja och lillpojken är sysselsatt.

Jag måste även plocka fram allt som krävs för att dirigera ihop en middag här hemma idag, tror att jag kommer att satsa på någon sorts korvgryta då min frys fullkomligt svämmar över av korv.

Senare blir det fika med massa kaffe och kaka.
Allt som allt, så har jag ett grundrecept för en riktigt bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar