söndag 21 november 2010

Dagens statistik.

Jag har 21 par skor varav 8 är högklackat. 2 par är converse-ish och jag äger 1 par sandaler. Jag äger också 1 par rosa kanintofflor men de är inte inräknade.
Jag har 24 sjalar.
9 par solglasögon. 6 par gamla glasögon, de jag har på mig inräknat (finns säkert fler undangömda någonstans här hemma).
27 väskor av varierande storlek och färg, flertalet bruna.
10 skärp.
8 jackor även de av varierande färg och storlek. Bland annat en röd 60-tals ullrock med vit spets.
3 kavajer.
Jag äger för mycket smycken för att räknas (som jag aldrig använder).
Jag har så mycket pärlor till pyssel att jag kan gödsla med dem.
Jag har så mycket pennor att jag skulle kunna bygga en koja att leva i av dem.
Jag har så mycket böcker att jag skulle behöva fler bokhyllor för att få plats med dem.


Och ändå kan jag inte uppbåda EN enda fungerande tändare.

1 kommentar: