lördag 6 november 2010

Sova!

I natt blev det inte mycket sömn, kom hem sent och var ganska upptrissad. Sen fick jag ett par fyllesms som rubbade mig en aning.
Missförstå rätt, fyllesms är bland det mest intressanta man kan få.
De säger en del om personen/personerna bakom för det är ju som de säger;

"Av barn och fyllon får man alltid sanningen".

Jag gillar att det blir så ocensurerat! Det blir rått, ärligt och felstavat. Och i bästa fall så blir det något roligt man kan skratta åt, i sämsta fall så skrattar man inte speciellt mycket. Nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet, och det är en aning tungt. Men jag ska jobba mig igenom dagen för att jag vet att i slutet av min arbetstunnel så finns det väldigt fina presenter. 3 dagars ledighet! Välbehövd ledighet kan jag så säga eftersom jag jobbade förra helgen också.
Det enda som återstår nu är att ringa ett visst samtal och sen försöka hitta något annat att göra. För det ska väl vara fan till det om jag nu skulle sitta hemma och glo i väggen ikväll!

För att fulcitera en spotify-reklam;
Tjing-tjing xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar