torsdag 25 november 2010

En bra dag.

Idag har varit en riktigt bra dag.

Jag har fyndat schysstaste kameran från LP.
En Minolta från 1980-talet som är i jäkligt bra skick. Jag fyndade även en ny "blus", vit med bruna prickar. Sådär retro-stilat som jag älskar :)

Utöver det har jag inte gjort mycket idag, lagat mat, druckit kaffe med Ankan, slösurfat på Youtube och tittat på fantastiska dansare.

Och framförallt så har jag inte funderat, inte ältat, inte grämt mig. Jag har överhuvudtaget inte tänkt alls, diskussionerna med flickorna och avslutet jag skrev gjorde nog susen. Det är färdigt och jag sörjer inte längre. Det är vad det är, och det kan jag inte ändra på. Och jag vill inte ändra på det heller, för det som är, är miljoner gånger bättre än det som var.

På den noten säger jag godnatt till världen.
Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar